вторник, 9 апреля 2013 г.

Перший російський суперкар Marussia B2 в Женеві


На женевській автовиставці був представлений російський суперкар Marussia B2, який є еволюцією моделі B1 випущений ще в 2009 р.


Первый российский суперкар Marussia B2
Перший російський суперкар Marussia B2

Двомісний автомобіль важить 1100 кг (2425 фунтів) і доступний з вибором з трьох центрально розташованих (у тому числі без наддуву) двигунів: 300 к.с. 3,5-літровий V6, 2,8-літровий турбований V6 Cosworth продуктивністю 360к і версія потужністю 420к.с.. Незалежно від двигуна, потужність передається на задні колеса через шестиступінчасту автоматичну КПП. B2 з топовим 420-сильним двигуном дозволяє спрінтовать до 100 км / год за 3,8 секунди і досягти заявленої максимальної швидкості понад 250 км / ч.

У серійному виробництві суперкар B2 отримає новий 550-сильний мотор, але що саме це буде за двигун - поки не повідомляється. Від встановлюваних раніше движків фірми Cosworth вирішено було відмовитися.

Marussia B2_02.jpg
Марка Marussia развивается боагодаря главному «мотору» компании Николаю Фоменко. Многие его знают как шоу-мена, но в последние годы он занимается исключительно автомобилями оставив шоу-бизнес.
Marussia B2_03.jpg


Marussia Motors на початку березня підписали угоду про стратегічне партнерство з фінською компанією Valmet Automotive. В даний момент вона збирає в місті Уусікаупункі електромобілі Fisker Karma. Продуктивність заводу - 15000 машин в рік.


Marussia B2_04.jpg



Представники Marussia Motors розповідають: "Ніколи ще вітчизняний автомобіль не збирався за кордоном. Ми вважаємо, що це є безсумнівним визнанням того, що російська економіка і промисловість вийшли на новий високий рівень. Початок збірки заплановано на кінець 2012 року, після чого буде розгорнуто повноцінне серійне виробництво російських спорткарів у Європі. Планований обсяг становить до 1500 автомобілів на рік "
Marussia B2_05.jpg


Для досягнення цієї мети компанія готується розширювати торгову мережу. Так в травні цього року заплановано відкриття шоу-руму в Монако, а в 2013 році в Європі повинно працювати вже сім автосалонів Marussia.

Marussia B2_06.jpg
Marussia B2_07.jpg
Marussia B2_08.jpg

1 коммент.:

Unknown комментирует...

Я ЗАРАЗ ФІНАНСОВО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Кредиту, який я отримав від LFDS. Я хотів би донести це до відома громадськості про те, як я вступив у контакт з LFDS після того, як я втратив роботу та отримав відмову в кредиті мого банку та інших фінансових заклад за рахунок моєї кредитної оцінки. Я не міг платити збори за своїх дітей. Мене було поза рахунками, що збираються викинути з дому через неможливість платити свою оренду. Саме в цей період моїх дітей забрали у мене прийомну допомогу. Тоді я вирішив шукати кошти в Інтернеті, де я втратив 3670 доларів, які я позичив у друзів, яких я вирвав у двох інтернет-кредитних компаніях. Поки я не прочитав про: Служба фінансування Le_Meridian (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) десь в Інтернеті, все ще не переконала, через що я пережила, поки мій родич, який є духовенством, також не сказав мені про поточну кредитну схему LFDS за дуже низькою процентною ставкою 1,9 %% та прекрасними умовами погашення без штрафних санкцій за невиконання платежу. У мене немає іншого вибору, ніж зв’язатися з ними, що я зробив через текст + 1-989-394-3740, і містер Бенджамін відповів мені назад. Цей день був найкращим і найкращим днем ​​мого життя, який ніколи не можна забути, коли я отримувати кредитне сповіщення у розмірі 400 000,00 доларів США, на яке я звернувся. Я ефективно використала позику, щоб погасити свої борги та створити бізнес, і сьогодні я та мої діти так раді й виконуємо. Ви також можете зв’язатися з ними електронною поштою: (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) Телефон довідки WhatsApptext: + 1-989-394-3740 Чому я це роблю? Я роблю це, щоб врятувати стільки тих, хто потребує позики, щоб не стати жертвою афери в Інтернеті. Дякую і Бог вас усіх благословив, я Олександр Артем із парку Горизонт до н.е., Україна.

Отправить комментарий